- KWALITEIT
- HYGIËNE
- NATUURLIJK
- PROFESSIONEEL
Klachtenprocedure
Wkkgz
De overheid wil dat iedereen goede zorg krijgt. Daarom heeft de overheid wettelijk vastgelegd wat goede zorg precies inhoudt en wat er moet gebeuren als mensen een klacht hebben over de zorg. Aesthetic Beauty Center aangesloten bij een klachten- en geschillenregeling.
Niet tevreden?
Aesthetic Beauty Center streeft er naar om haar behandelingen naar volledige tevredenheid van haar cliënten uit te voeren en de beste service te verlenen. Het is voor ons van groot belang dat u tevreden bent met de behandeling.
Omdat wij onze klanten zo goed mogelijk willen helpen, nemen wij alle klachten erg serieus. Wij zien een klacht als leermoment en kunnen dit gebruiken om onszelf te blijven verbeteren. Mocht het voorkomen dat u niet tevreden bent over de behandeling of dat er iets anders is verlopen dan dat u had verwacht, horen wij dat graag. Onze voorkeur gaat uit naar dit fysiek te bespreken. Mocht u dit liever schriftelijk of telefonisch willen doen, ben u daar natuurlijk vrij in. Vul ons klachtenformulier in, of mail ons naar info@aestheticbeautycenter.nl. Liever bellen? Via 0685412789 zijn wij bereikbaar om uw klacht te bespreken.
Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om samen tot een oplossing te komen.
Onafhankelijke klachtenfunctionaris
Aesthetic Beauty Center zal altijd proberen de klacht met u op te lossen. Bent u niet tevreden met de geboden oplossing? Dan brengen wij u in contact met onze onafhankelijke klachtenfunctionaris.
Contactgegevens DOKh
T 072 - 520 83 25 (Geschillen en klachtenregeling)
E klachtenengeschillen@dokh.nl
Wij zijn aangesloten volgens de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg) bij een klachten en geschillenregeling. De onafhankelijke geschilleninstantie neemt het oordeel van de zorgaanbieder mee in de behandeling. Er zal een onderzoek plaatsvinden en daaruit volgt een bindende uitspraak. Wij hebben dit ondergebracht bij de door het ministerie erkende en onafhankelijke DOKh.
-